ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ

Νέες υπηρεσίες από τη ΔΕΗ προς τους καταναλωτές μέσω της ανανεωμένης ιστοσελίδας της

Ευκολότερα και ταχύτερα

09/06/2011 πηγή: 08/06/2011, www.in.gr


Τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος, δίνει στους πελάτες της η ΔΕΗ μέσω της ιστοσελίδας της.

Όσοι καταναλωτές επιλέξουν την υπηρεσία αυτή, δεν θα λαμβάνουν πλέον λογαριασμούς "έναντι" αλλά θα πληρώνουν κάθε δίμηνο την αξία της πραγματικής τους κατανάλωσης - η ίδια υπηρεσία παρέχεται πάντως και τηλεφωνικά, στο τηλ. 10410.

Η καταχώριση της ένδειξης του μετρητή είναι μια από τις νέες υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας της, όπως ανακοίνωσε σήμερα η επιχείρηση με αφορμή την αναβάθμιση του site www.dei.gr.

Παράλληλα η ΔΕΗ διαθέτει mobile εφαρμογές για συσκευές iPhone και Android, ενώ εγκαινίασε την παρουσία της στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλυτικότερα, μέσω του ιστοτόπου www.dei.gr παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:

  • Πλοήγηση σε πανελλαδικό διαδραστικό χάρτη ευρέσεως καταστημάτων της ΔΕΗ και όλων των σημείων εξόφλησης λογαριασμών.
  • Εξόφληση του λογαριασμού ΔΕΗ μέσω e-banking, με πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών της ΔΕΗ.
  • Αλλαγή των στοιχείων και της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού ΔΕΗ (εκτός αν χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη).
  • Αναλυτική ενημέρωση για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος, ανά περιοχή.

Πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες, και άμεση επικοινωνία με τη ΔΕΗ, προσφέρει αντιστοίχως η εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα iOS και Android. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για τους κατόχους των smartphones, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα διατεθεί στο κοινό και η έκδοση για iPad.

dei_portal_F16444.jpg