Ευκολότερα και ταχύτερα
09/06/2011 πηγή: 08/06/2011, www.in.gr
Τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος, δίνει στους πελάτες της η ΔΕΗ μέσω της ιστοσελίδας της.
Όσοι καταναλωτές επιλέξουν την υπηρεσία αυτή, δεν θα λαμβάνουν πλέον λογαριασμούς "έναντι" αλλά θα πληρώνουν κάθε δίμηνο την αξία της πραγματικής τους κατανάλωσης - η ίδια υπηρεσία παρέχεται πάντως και τηλεφωνικά, στο τηλ. 10410.
Η καταχώριση της ένδειξης του μετρητή είναι μια από τις νέες υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας της, όπως ανακοίνωσε σήμερα η επιχείρηση με αφορμή την αναβάθμιση του site www.dei.gr.
Παράλληλα η ΔΕΗ διαθέτει mobile εφαρμογές για συσκευές iPhone και Android, ενώ εγκαινίασε την παρουσία της στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικότερα, μέσω του ιστοτόπου www.dei.gr παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:
Πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες, και άμεση επικοινωνία με τη ΔΕΗ, προσφέρει αντιστοίχως η εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα iOS και Android. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για τους κατόχους των smartphones, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα διατεθεί στο κοινό και η έκδοση για iPad.