Στόχος του υπουργείου είναι εντός του 2012 να καλυφθεί το σύνολο της χώρας με κοινωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
07/04/2011 πηγή: 06/04/2011, www.in.gr
Το πρώτο κέντρο εξυπηρέτησης κοινού ΙΡΙΔΑ, το οποίο θα παρέχει ενημέρωση για θέματα εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης, εγκαινίασε η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη. Το Κέντρο βρίσκεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του υπουργείου επί της οδού Πειραιώς 40.
Πρόκειται για πιλοτικό κέντρο το οποίο θα επεκταθεί το επόμενο διάστημα σε έξι Δήμους της χώρας (Αμφιλοχίας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Τοπείρου Ξάνθης, Ηλιούπολης και του Κιλελέρ).
Στόχος του υπουργείου είναι εντός του 2012 να καλυφθεί το σύνολο της χώρας με κοινωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Επίσης από την άνοιξη του 2012 θα εγκαινιαστεί η πλήρως ηλεκτρονική ενημέρωση των πολιτών μέσω ενός portal όπου οποιοδήποτε θα μπορεί να υποβάλλει ερωτήματα και να λαμβάνει με τον ίδιο τρόπο αξιόπιστες απαντήσεις σε εύλογα σύντομο χρονικό διάστημα.
Ταυτοχρόνως, θα ξεκινήσει η τηλεφωνική παροχή πληροφοριών μέσω οργανωμένου τηλεφωνικού κέντρου με την αξιοποίηση της ιδίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Οι πληροφορίες που παρέχονται από την ΙΡΙΔΑ αφορούν τα εξής θέματα:
Εργασιακά ζητήματα:
Ζητήματα κοινωνικής ασφάλισης:
Και ακόμα: