Insights for Search στα Ελληνικά
21/08/2009 πηγή: 18/08/2009, Pathfinder News
Το Google Insights for Search, το δωρεάν εργαλείο της Google που επιτρέπει στους χρήστες να συλλέξουν πληροφορίες για τις τελευταίες τάσεις αναζήτησης, ανά γεωγραφικό τόπο και χρονική περίοδο, είναι τώρα διαθέσιμο και στα Ελληνικά. Με το Google Insights for Search, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ερευνήσουν δημοφιλείς αναζητήσεις, αλλά και να συγκρίνουν τη δημοτικότητα διαφορετικών λέξεων-κλειδί.
Επιπλέον, το Insights προσφέρει και μια σειρά νέων υπηρεσιών, όπως την εμφάνιση προβλέψεων μελλοντικών τάσεων αναζήτησης για συγκεκριμένους όρους, βασιζόμενες στον κατά προσέγγιση υπολογισμό ιστορικών τάσεων και προτύπων αναζήτησης.
Παράλληλα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να σχηματίσουν εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο το ενδιαφέρον για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, με την απεικόνιση ειδικών χαρτών. Οι συγκεκριμένοι χάρτες αναδεικνύουν κινούμενες απεικονίσεις του τρόπου με τον οποίο το ενδιαφέρον αναζήτησης αλλάζει με την πάροδο του χρόνου ανά γεωγραφικό τόπο.
Ανεξάρτητα από το εάν πρόκειται για έναν διαφημιστή ο οποίος προσπαθεί να διευρύνει τη λίστα των λέξεων κλειδί που χρησιμοποιεί στην καμπάνια του, για έναν οικονομολόγο ο οποίος αναλύει χρηματοοικονομικές τάσεις η για κάποιον χρήστη που επιθυμεί να ελέγξει τη δημοτικότητα συγκεκριμένων λέξεων, το Google Insights for Search μπορεί να βοηθήσει στην εξεύρεση απαντήσεων.
Συγκεκριμένα με το Google Insights for Search οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να:
Όπως σημείωσε ο Country Manager της Google για την Ελλάδα, κος Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, «To Insights for Search προσφέρει μια ματιά στο πνεύμα των καιρών. Αυτό που αναζητεί ο κόσμος προσφέρει διορατικότητα στο τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους ανά τον κόσμο. Η κατανόηση γενικών, αλλά και συγκεκριμένων τάσεων, μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε διαφημιστές, marketers, οικονομολόγους, καθώς επίσης και σε καθημερινούς ανθρώπους οι οποίοι απλά θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει στον κόσμο».