ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Πώς να εκμεταλλευθώ καλύτερα τις δυνατότητες του Facebook?

15/02/2016 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Facebook:  εκεί όπου σίγουρα βρίσκονται οι πελάτες σας
To πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι αδιαμφισβήτητα το Facebook, το οποίο έχει ξεπεράσει πλέον το 1,5 δισ. χρήστες παγκοσμίως, αριθμός που ισούται με το 14% του παγκόσμιου πληθυσμού. ToFacebook λανσάρισε τα BrandPages στις αρχές του 2012, αλλά ακόμη και σήμερα πολλοί επιχειρηματίες εξακολουθούν να μη γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιήσουν και να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν.

Το ξενοδοχείο χρειάζεται να δημιουργήσει σελίδα Facebook που θα ταιριάζει με το μοντέρνο χαρακτήρα του και το communicationpositioning. H σελίδα είναι απαραίτητο να ενημερώνεται 2-3 φορές την εβδομάδα με τα νέα και τις προτάσεις της μονάδας για τους χρήστες-οπαδούς της (Fans), με στόχο να δημιουργήσει σταθερές σχέσεις με τους καταναλωτές έτσι ώστε να δημιουργεί νέους και returning πελάτες.Μερικές βέλτιστες πρακτικές που έχουν εφαρμογή σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης:  οι αναρτήσεις πρέπει να αποπνέουν «ζεστασιά», να είναι αυθεντικές, να δίνουν απαντήσεις σε επισκέπτες, να διατηρούν ζωντανή τη διαδικτυακή συζήτηση, να μην προκαλoύν εντυπωσιασμό, να μην έχουν το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα, κ.ά.  Όμως πέρα από αυτές τις γενικές συμβουλές, υπάρχουν και άλλες ειδικά  για το Facebook  ΒrandPages που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους επισκέπτες και τα έσοδά σας.

Αν έχετε μια μικρή επιχείρηση με μικρό ή καθόλου προϋπολογισμό για διαδικτυακό μάρκετινγκ, δε χρειάζεται να ανησυχείτε - μπορείτε να κερδίσετε πολλά χωρίς να ξοδέψετε,  απλά διαχειριζόμενοι σωστά τη σελίδα της  επιχείρησης σας στο Facebook. Ακολουθείστε τα εξής για να εκμεταλλευθείτε τις δυνατότητές του:

  • Συμπληρώστε όλα τα πεδία:
    Mην παραμελείτε να συμπληρώνετε όλα τα πεδία. Οι επιχειρήσειςπρέπει να έχουνωράριο, διεύθυνση, φωτογραφίες, κ.ά. στην εταιρική σελίδα τους, ώστε οι χρήστεςνα μπορούν να έχουν όλες τις πληροφορίες για την επιχείρηση σας γρήγορα και συγκεντρωμένα. Και αν ανοίξετε μια νέα μονάδα ή κατάστημα, κάνετε τη σχετική εγγραφή στη σελίδα σας ή ανοίξτε νέα.

  • Βασική φωτογραφία της σελίδας σας:
    Η βασική φωτογραφία της εταιρικής σελίδας σας στο Facebook, είναι ιδιοκτησία σας και το πρώτο που βλέπουν και μαθαίνουν για εσάς οι επισκέπτες της σελίδας σας. Ακολουθείστε τις οδηγίες του Facebook για τις φωτογραφίες. Η φωτογραφία που θα επιλέξετεφροντίστε να εκπέμπει κάτι ιδιαίτερο που αναδεικνύει την επιχείρηση, το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, π.χ. για επιχειρήσεις εστίασης η close-upφωτογράφηση εδεσμάτων, φρούτων, κ.ά., η παραλία ή ο ολάνθιστος κήπος μπροστά από το ξενοδοχείο σας. Τραβήξτε αρκετές φωτογραφίες ώστε να μπορείτε να αλλάζετε συχνά τη φωτογραφία της προμετωπίδας σας, ανάλογα με τις εποχές, τις εκδηλώσεις, ένα τοπικό γεγονός. Χρησιμοποιήστετιςφωτογραφίεςσαν ένα πίνακα ανακοινώσεων για να προβάλλετε τις προσφορές σας, π.χ. το δωμάτιο με τη ωραιότερη διακόσμηση και θέα, ένα ελκυστικό τραπέζι πρωινού, το ηλιοβασίλεμα στη βεράντα του ξενοδοχείου, πιάτα που μπορεί κάποιος να φτιάξει με τα προϊόντα σας.

  • Τηρείτε τους κανόνες όταν κάνετε διαγωνισμούς:
    Αν και είναι δύσκολο να θυμάται και να τηρεί κάποιος τις λεπτομέρειες των κανονισμών, είναι απολύτως απαραίτητο κάθε διαγωνισμός που ανεβάζετε στο Facebookνα είναι νόμιμος.  Οι διαδικτυακοί διαγωνισμοί έχουν πάντα περισσότερες απαιτήσεις όσον αφορά στη νομιμότητα, γι αυτό είναι καλό να ενημερωθείτε προηγουμένως για το τί ισχύει.
    • Ως εταιρεία είστε υπεύθυνοι για τη νόμιμη λειτουργία της προωθητικής ενέργειας και τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς και νόμους
    • Οι διαγωνισμοί και τα δώρα μικρής αξίας θα πρέπει να διαχειρίζονται μέσω της πλατφόρμας Apps on Facebook.com
    • Η σελίδα θα πρέπει να αναφέρει ότι η προωθητική ενέργεια δεν έχει ως χορηγούς, υποστηρικτές, διαχειριστές το Facebook
    • Δεν επιτρέπεται να ενημερώσετε τους νικητές του διαγωνισμού μέσω του Facebook
    • Πλήρεις οδηγίες για το «χτίσιμο» της εταιρικής σας σελίδα θα βρείτε εδώ.