ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία για τη λειτουργία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων το 2021, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

21/03/2022 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Στατιστικά επικοινωνίας 2021

Στατιστικά από διοικητικές πράξεις 2021

Στατιστικά από ψηφιακές εκδηλώσεις 2021

Στατιστικά εκπαιδευτικών προγραμμάτων 2021

Στατιστικά Διαδικτυακής Πύλης 2021

8,9 εκατομμύρια e-mail

69.200 gigabyte κίνηση διαδικτύου

49.300 λεπτά τηλεδιάσκεψης

28.800 συμμετέχοντες

97,5% ποιότητα σύνδεσης

790.000 επισκέψεις από 188 χώρες στο portal e-kyklades.gr

Μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία για τη λειτουργία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων το 2021, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι αλλαγές και οι νέες συνήθειες που έχει επιφέρει η πανδημία, στον τρόπο που διεξάγεται πλέον η εργασία, φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Στο νέο αυτό περιβάλλον το Επιμελητήριο Κυκλάδων στάθηκε αρωγός του επιχειρηματία υιοθετώντας νέα εργαλεία και αξιοποιώντας τη σύγχρονη υποδομή του στο έπακρο.

Έτσι, καθώς και το 2021 η φυσική παρουσία αποφεύχθηκε στο βαθμό που οι ανάγκες απαιτούσαν κάθε φορά και σύμφωνα με τις κρατικές οδηγίες, το Επιμελητήριο Κυκλάδων είχε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς ψηφιακή παρουσία σε ποσοστό uptime (χρόνος λειτουργίας) 99,99%! Συνυπολογίζοντας την ιδιαιτερότητα της νησιωτικότητας, καταφέραμε για άλλη μια χρονιά να λειτουργήσουμε ως μία ενιαία επιχειρησιακή μονάδα εξυπηρετώντας χωρίς καμία διάκριση όλα τα μέλη και στα 24 νησιά. Με τον τρόπο αυτό τα μέλη του Επιμελητηρίου Κυκλάδων ακόμη και από τα μικρότερα και πιο απομακρυσμένα νησιά είχαν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες του Επιμελητηρίου, όπως διοικητικές πράξεις, ενημερωτικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια και να αποκτήσουν ενεργό συμμετοχή σε όλες τις δράσεις.

Η απομακρυσμένη εργασία που από το Επιμελητήριο Κυκλάδων είχε προβλεφθεί πολύ πριν γίνει απαραίτητη, σε συνδυασμό με δυνατότητες όπως προώθηση κλήσεων με χρήση καινοτόμων εφαρμογών για αποφυγή επιπλέον χρεώσεων, δυνατότητα διαχείρισης ψηφιακών εγγράφων μέσω ψηφιακών και φυσικών εργαλείων και άμεση ανταπόκριση στα προβλήματα και τις ανάγκες των μελών, συνέβαλε στην απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας με άμεσα και βέλτιστα αποτελέσματα.

Ας δούμε μερικούς από τους πιο ενδεικτικούς αριθμούς που αποδεικνύουν τα παραπάνω!

Tα εισερχόμενα και εξερχόμενα e-mail έφτασαν τα 8,9 εκατομμύρια ανεβάζοντας την κίνηση του διαδικτύου στα 69.200 gigabyte, ενώ η καταγραφή των εισερχόμενων κλήσεων που δέχτηκαν τα τηλεφωνικά μας κέντρα στη Σύρο και τα 7 νησιά έφτασε τις 110.478.

Οι διοικητικές πράξεις που εξυπηρετήθηκαν το διάστημα αυτό ήταν 11.919 πιστοποιητικά και αντίγραφα ΓΕΜΗ, 4276 μεταβολές ΓΕΜΗ και 1308 εγγραφές νέων επιχειρήσεων.

Τηρώντας όλους τους απαραίτητους κανόνες ασφάλειας που επέβαλαν οι νέες συνθήκες, το Επιμελητήριο Κυκλάδων πραγματοποίησε περισσότερες από 376 εκδηλώσεις ψηφιακά (εκπαιδευτικά σεμινάρια, ημερίδες, τηλεδιασκέψεις) διάρκειας 49.300 λεπτών και με 28.800 συμμετέχοντες. Όλες οι παραπάνω εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης που διαθέτει το Επιμελητήριο Κυκλάδων και παρέχει τη δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης 1000 σημείων από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα της σύνδεσης σε ποσοστό 97,5%!

Στο ιδιαίτερα νευραλγικό κομμάτι της εκπαίδευσης και κατάρτισης που προσφέρει το Επιμελητήριο Κυκλάδων στα μέλη του, πραγματοποιήθηκαν 46 προγράμματα συνολικής διάρκειας 490 ωρών παρέχοντας σε 7500 συμμετέχοντες τόσο την απαραίτητη ενημέρωση για τα νέα πρωτόκολλα και τους κανόνες επαναλειτουργίας των επιχειρήσεων, όσο και την υποχρεωτική εκπαίδευση σε θέματα Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων (ΕΦΕΤ) και Τεχνικών Ασφαλείας, δίνοντας τις αντίστοιχες βεβαιώσεις. Τα παραπάνω στατιστικά αφορούν και τη γενικότερη εκπαίδευση πάνω στις νέες μεθόδους και τα σύγχρονα εργαλεία για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των επιχειρήσεών τους σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και εγκεκριμένους φορείς καθώς και τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα με τέσσερα θεματικά σεμινάρια σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με ανταπόκριση από επιχειρηματίες, εργαζόμενους, αγρότες και από τη φοιτητική κοινότητα πανελλαδικά.

Τέλος, αξίζει ιδιαίτερα να αναφέρουμε ότι το portal του Επιμελητηρίου Κυκλάδων e-kyklades.gr έχει αναδειχθεί και φέτος ως ένα πολύτιμο εργαλείο για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων αφού δέχθηκε περισσότερες από 790.000 επισκέψεις από 188 χώρες σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 60% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με την ημερήσια επισκεψιμότητα να φτάνει έως και τις 7500.

Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις δράσεις του Επιμελητηρίου Κυκλάδων μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο e-kyklades.gr


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ