Πώς να “κερδίσετε” πελάτες που έχουν λίγες ώρες παραμονής
16/04/2015 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Πώς μπορεί η Σύρος να γίνει οργανωμένος και ελκυστικός προορισμός; |
Τι ζητάει ο σύγχρονος επισκέπτης κρουαζιέρας;
Πώς να “κερδίσετε” πελάτες που έχουν λίγες ώρες παραμονής |
Το Επιμελητήριο Κυκλάδων πραγματοποιεί
3ήμερο εξειδικευμένο σεμινάριο για επαγγελματίες που συναλλάσσονται με επισκέπτες κρουαζιέρας στη Σύρο, προσαρμοσμένo στις ανάγκες της τοπικής αγοράς
20, 21 & 22 Απριλίου
Αίθουσα Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Ερμούπολη
Εισηγητής: Chris Nicolaides, MBA, PhD CEO ICCS llc, Tourism, Aviation & Cruise Development Consultant |
20 Απριλίου, 17:30 – 21:30
- Ειδικές έννοιες του τουριστικού προϊόντος (Σύρου, Κυκλάδων, Ελλάδος) & το προϊόν/υπηρεσία της κρουαζιέρας.
- Η συνεισφορά της κρουαζιέρας στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών των προορισμών υποδοχής.
- Το προφίλ του επισκέπτη κρουαζιέρας.
- Ανάπτυξη πωλήσεων προϊόντων & υπηρεσιών στους επισκέπτες κρουαζιέρας.
21 Απριλίου
- Θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις σε επιχειρήσεις/καταστήματα που έχουν δηλώσει επιθυμία να τους γίνει επί τόπου συμβουλευτική.
22 Απριλίου, 17:30 – 21:30
- Μελέτη περίπτωσης (Case Study): Ο ιδανικός προορισμός κρουαζιέρας (για τις εταιρείες κρουαζιέρας)
- Χρήσιμες Συμβουλές προς τους επαγγελματίες & εμπλεκόμενους στην τουριστική αγορά.
Θα πραγματοποιηθεί γραπτό τεστ για τους συμμετέχοντες & θα λάβουν βεβαίωση όσοι έχουν παρακολουθήσει όλο το σεμινάριο.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 22810 82346, εσωτ. 105