Έτοιμοι για την «ψηφιακή ζωή» οι Ευρωπαίοι…

Οι χρήστες ευρυζωνικών συνδέσεων στη Δυτική Ευρώπη μπορεί να ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμπειρία «Connected Life», δηλαδή πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο πολυμέσων από πολλές διαφορετικές ηλεκτρονικές συσκευές, ακόμη από τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, και πολλοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τα προνόμια που μία τέτοια υπηρεσία μπορεί να προσφέρει, σύμφωνα με έρευνα της Cisco Internet Business Solutions Group (IBSG).

 

Αναλυτικότερα, το 90% των Ευρωπαίων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων εκδήλωσε ενδιαφέρον για υπηρεσίες «Connected Life» (πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο πολυμέσων από όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε) σε σύγκριση με μόλις 77% που ήταν το ποσοστό στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Επιπλέον, το 42% των χρηστών είναι μεν πρόθυμο να ξοδέψουν 3,5 ευρώ το μήνα, έτσι ώστε να διαχειρίζεται εύκολα και να έχει πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο από όλες τις ηλεκτρονικές οικιακές συσκευές, αγωνίζεται όμως να βρει την κατάλληλη καινοτόμο λύση, η οποία να είναι απλή, γρήγορη στην εγκατάσταση και πολύ ασφαλής.

 

Ενώ η έννοια της πρόσβασης από οπουδήποτε συζητείται εδώ και μία δεκαετία, η έρευνα δείχνει ότι ο αντίκτυπος της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επιφέρει αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη αγορά. Το 90% των καταναλωτών, όχι μόνο απολαμβάνει την τεχνολογία, χρησιμοποιώντας διάφορες συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και MP3 players, αλλά το 43% αναγνωρίζει στην τεχνολογία την ελευθερία να ζήσει τη ζωή όπως θέλει και το 52% των καταναλωτών πιστεύει ότι η τεχνολογία βοηθάει να γίνουν πιο παραγωγικοί και οργανωμένοι.

 

Βάσει της έρευνας, η αλλαγή συμπεριφοράς στους τελικούς χρήστες περιλαμβάνει αυξημένη χρήση του Internet για λόγους ψυχαγωγίας, με το μέσο χρήστη ευρυζωνικής σύνδεσης στη Δυτική Ευρώπη να περνάει 21 ώρες την εβδομάδα στο Διαδίκτυο, ενώ παρακολουθεί τηλεόραση 11 μόνο ώρες την εβδομάδα, ενώ το 69% των χρηστών «κατέβασε» ή είδε video από το Ιnternet τον τελευταίο μήνα.

 

Καθώς ο μέσος καταναλωτής της έρευνας ξοδεύει πάνω από 4 ώρες την ημέρα στο δρόμο, μακριά από την εργασία ή το σπίτι, η δυνατότητα να επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους, να απολαμβάνει ψηφιακή ψυχαγωγία και να έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικά αποθηκευμένα δεδομένα εκτιμάται πολύ. Η συνεργασία οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε είναι κρίσιμης σημασίας και το 56% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επιθυμεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια και τους φίλους του όλες τις ώρες, ενώ το 78% ότι θέλει να ελέγχει το email του, όπου και αν βρίσκεται.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία