Εντυπωσιακή ανάπτυξη για την on line διαφήμιση…

… έχει καταγραφεί στην Ευρώπη το 2007, καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του IAB (Internet Advertising Bureau) Europe, οι on line διαφημιστικές δαπάνες έφτασαν τα 11,6 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 40% σε σχέση με το 2006. Μάλιστα, σε αρκετές χώρες που καλύπτει το ευρωπαϊκό παρακλάδι του ΙΑΒ, η αύξηση έφτασε μέχρι και το 70%.


Επιπλέον, έχει αρχίσει να καλύπτεται η διαφορά με τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η on line διαφημιστική δαπάνη εκτιμάται στα 13,6 δισ. ευρώ για το 2007.


Η διαφορά είναι πιο μικρή, πάντως, καθώς στα νούμερα του ΙΑΒ δεν περιλαμβάνονται αρκετές χώρες της Ευρώπης όπως η Σουηδία, η Ελβετία και κράτη της ανατολικής Ευρώπης.

 

Όσον αφορά στο 2008, οι τάσεις στην on line διαφήμιση αναμένεται να είναι το online video advertising, το Internet μέσω κινητού, το behavioral targeting και τα social media.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία