Ελλάδα: Η αληθινή εμπειρία

Σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής παρουσιάστηκε, από τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο, η νέα διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού που θα προβάλλει τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας σε 42 χώρες και σε 37 γλώσσες κάτω από μία κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα.

 

Για πρώτη φορά, η Ελλάδα δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ψηφιακή στρατηγική για τον τουρισμό, τριπλασιάζοντας τα κονδύλια για την ψηφιακή προβολή, ενώ το υπουργείο προχωρά σε στρατηγικές συμφωνίες με τις πλέον ισχυρές από πλευράς επισκεψιμότητας ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο.

 

Μέσω του www.visitgreece.gr δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις του τουρισμού, αλλά και σε νομαρχίες και δήμους να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ενώ οι εν δυνάμει επισκέπτες της Ελλάδας μπορούν να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τις πραγματικές εμπειρίες.

 

Το κύριο χαρακτηριστικό της προβολής του ελληνικού τουρισμού είναι ότι υιοθετεί μια νέα ταυτότητα, η οποία ενσωματώνει εννέα σημαντικούς άξονες, όπως ο Ήλιος και η Θάλασσα, ο Θαλάσσιος Τουρισμός, ο Πολιτιστικός Τουρισμός, ο Περιηγητικός Τουρισμός, ο Τουρισμός Υπαίθρου, ο Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, ο Συνεδριακός Τουρισμός, ο Τουρισμός Πολυτελείας και ο Τουρισμός Πόλεων.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία