Η διαδικτυακή διαφήμιση ξεπερνά τη ραδιοφωνική

Το ραδιόφωνο αναμένεται να αποτελέσει το επόμενο «θύμα» στην επέλαση του Διαδικτύου, καθώς οι διαφημιστές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Διαδίκτυο για να προσελκύσουν τους καταναλωτές.

 

Μια νέα μελέτη της Zenith Optimedia αναφέρει ότι σύντομα η διαφημιστική δαπάνη στο Internet θα ξεπεράσει την αντίστοιχη στο ραδιόφωνο, ενώ ήδη το Internet έχει ξεπεράσει σε διαφημιστικά έσοδα της εφημερίδες.


Η διαφήμιση στο Internet αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 28,2% το 2007, ενώ τα παραδοσιακά media με μόλις 3,7%, ενώ οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι μέχρι το 2009, το Internet θα καταλαμβάνει το 9% της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία