Έρευνα για τα γραφεία

Σε έρευνα της VPRC και του Πανεπιστημίου Αιγαίου, που παρουσίασε ο καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Πάρις Τσάρτας, υπογραμμίστηκε ότι τα μειονεκτήματα στη λειτουργία των εγχώριων τουριστικών γραφείων εντοπίζονται στην ελλιπή οργάνωσή τους, στη μικρή εξειδίκευση του προσωπικού, αλλά και στην απουσία σε μεγάλο βαθμό του διαδικτύου.

 

Το συμπέρασμα που προκύπτει από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι πρέπει να διαφοροποιηθούν τα χαρακτηριστικά που πρέπει να αποκτήσουν τα ελληνικά τουριστικά γραφεία, προκειμένου να εξελιχθούν σε «ταξιδιωτικούς συμβούλους».

 

Ειδικότερα, τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουν είναι:

 

  • Κατάλληλες υποδομές με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τη σωστή χρήση τους
  • Στελέχωση με κατάλληλα εκπαιδευμένο - εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό
  • Παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών ("tailor made")
  • Καλή γνώση της αγοράς και των απαιτήσεων - αναγκών των ταξιδιωτών-τουριστών
  • Καλή γνώση των προϊόντων που παράγουν και πωλούν
  • Συνεργασία με τουριστικές επιχειρήσεις σε άλλες χώρες και παραγωγή τουριστικών προϊόντων εξερχόμενου τουρισμού
  • Καλή γνώση των προορισμών που καλούνται να «πωλήσουν»
  • Καλή γνώση των διαδικασιών διαπραγμάτευσης με προμηθευτές και tour operator
  • Καλή γνώση των τεχνικών μάρκετινγκ και προώθησης
  • Πιστοποίηση διαδικασιών και υπηρεσιών

 

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία