Greek Nordic Trade Week: online στοχευμένες B2B συναντήσεις με Σκανδιναβούς αγοραστές, 9 έως 13 Νοεμβρίου 2020

Greek Nordic Digital Trade Week, 09 -13 Νοεμβρίου 2020

Η 1η ολοκληρωμένη Online Β2Β πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών για τις Σκανδιναβικές χώρες (Δανία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία και Ισλανδία)

Η Enterprise Greece και οι εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC συνδιοργανώνουν την 1η ολοκληρωμένη δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών - την Greek Nordic Trade Week.

Η δράση η οποία θα διαρκέσει μία εβδομάδα, από 09 - 13 Νοεμβρίου 2020, θα περιλαμβάνει στοχευμένες online B2B συναντήσεις με σημαντικούς Σκανδιναβούς διανομείς και χονδρεμπόρους οι οποίες θα διοργανωθούν σε συνέχεια κατ'ιδίων συμβουλευτικών συνεδριών ανά εταιρεία και προϊόν.

Επιπλέον, πριν τις online συναντήσεις θα σταλούν δείγματα των προϊόντων στους αγοραστές με στόχο την επίτευξη ποιοτικότερων και αποτελεσματικότερων συναντήσεων.

Σημείο αναφοράς της Greek-Nordic Digital Trade Week θα αποτελέσει η ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα, στην οποία οι συμμετέχουσες εταιρείες θα έχουν την ευκαιρία να καταχωρήσουν το εταιρικό προφίλ τους, φωτογραφίες των προϊόντων τους και στοιχεία επικοινωνίας τους. Η ιστοσελίδα θα προβληθεί σε όλα κλαδικά περιοδικά και ΜΜΕ των πέντε Σκανδιναβικών χωρών καθώς και σε σχετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προιόντα που αφορά

Φρέσκα φρούτα και Λαχανικά, Γαλακτοκομικά & Τυροκομικά προϊόντα, Μέλι, Μαρμελάδες, Δημητριακά, Όσπρια, Ζυμαρικά, Ελαιόλαδο, Ελιές & Προϊόντα ελιάς, Dressings, Σάλτσες, Dips, Βότανα,Μπαχαρικά, Καρυκεύματα, Ζαχαρώδη, Ξηροί καρποί, Καφέδες, Ροφήματα, Νερά, Χυμοί, Αναψυκτικά, Κρασί.

Είδος προιόντος

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έγκειται σε Βιολογικά  ή/και Vegan ή/και Free From προϊόντα αλλά και συμβατικά τα οποία καινοτομούν ως προς την σύσταση / συσκευασία και προσφέρουν ιδιαίτερο όφελος για τον καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό.

Με ποιούς θα γίνουν οι συναντήσεις

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν βάσει προϊόντος, καναλιού διείσδυσης και προοπτικής εισόδου στην συγκεκριμένη αγορά και θα γίνουν αποκλειστικά και μόνο με Σκανδιναβούς διανομείς, χονδρεμπόρους και αγοραστές όπως ενδεικτικά:

United Nordic Group (Norgesgruppen, Dagrofa, Martin & Servena), 7-Eleven, Aarstiderne, Aduki Oy, Apotekernes Amba, ARKET (H&M)g, Arla Foods. Axfood, BC Catering, Bergendahls Food AB, Biofood AB, Chefs Culinar AB, Cloetta Sverige AB, Coop Danmark A/S, Coop Sverige, DagliBrugsen, Dasmeja, Helsam A/S, Hemmakvall AB, Holland and Barrett, ICA Sverige AB, IKEA Food Services AB, Irma, Kesko, Lantmannen Cerealia AB, Lidl Danmark K/S, Menigo Group Sweden, RIMI, NETTO, Norganic AS, Orkla Foods, Renee Voltaire AB, Ruohonjuuri Oy, Salling Group, Scandic hotels, κ.ά

Τι ακριβώ περιλαμβάνει η δράση

Ο σχεδιασμός της Greek Nordic Trade Week βασίστηκε στην εξής μεθοδολογία:

  1. Εξαγωγική ετοιμότητα εταιρειών
  2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά 
  3. Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
  4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
  5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
  6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
  7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
  8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding - Μerchandising

Ποιό είναι το κόστος συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 1,650€ ανά εταιρεία και απαλλάσσεται του ΦΠΑ

Οι εταιρείες που θα συμμετάσχουν δύναται να λάβουν οικονομική ενίσχυση από την Enterprise Greece ύψους έως του 50% του παραπάνω κόστους συμμετοχής, και μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας στην υποβολή των αιτήσεων.

Κατεβάστε το πλήρες ενημερωτικό

Κατεβάστε την αίτηση συμμετοχής

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την RECO EXPORTS στο 231 231 5310.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία