Twitter: πώς να προβάλλω την επιχείρηση μου με 140 χαρακτήρες

Το Twitter είναι πλατφόρμα SocialMedia και είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μετά το Facebook με εκατομμύρια χρήστες. Αυτό που ξεχωρίζει το twitter είναι ότι οι δημοσιεύσεις (posts) δεν επιτρέπεται να ξεπερνούν τους 140 χαρακτήρες. Η χρήση του έχει να κάνει κυρίως με την ενημέρωση, την ανταλλαγή σύντομων μηνυμάτων, φωτογραφιών, βίντεο και ήχων και το χαρακτηρίζει η αμεσότητα αφού ο χρήστης με σύνδεση στο διαδίκτυο μπορεί να λάβει και να στείλει οποιασδήποτε μορφής μηνύματα παντού.

Στο Twitter κάθε χρήστης δημιουργεί το προφίλ του, το οποίο αποτελείται από εικόνες και πληροφορίες, όπως βιογραφικό, περιοχή διαμονής, username κλπ. Το username, ή αλλιώς ψευδώνυμο, έχει πολύ μεγάλη σημασία καθώς χρησιμοποιείται περισσότερο και από το όνομα του χρήστη. Οι περισσότεροι χρήστες είναι γνωστοί από το ψευδώνυμο τους, καθώς ένας χρήστης για να αναφέρει έναν άλλον χρησιμοποιεί το username. Aν η επωνυμία σας είναι μονολεκτική  μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε άν επιθυμείτε.Είναι όμως ελκυστική, σύντομη; Αν όχι, σκεφθείτε μήπως το όνομα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, αντί της επωνυμίας, είναι ορθότερη επιλογή για να χρησιμοποιηθεί ως username.

Κάθε προφίλ μπορεί να δημοσιεύσει μηνύματα (tweets) με μέγιστο όριο τους 140 χαρακτήρες. Από προεπιλογή, κάθε λογαριασμός δημοσιεύει δημόσια, με οποιονδήποτε χρήστη του ίντερνετ να μπορεί να προβάλλει τα μηνύματα του. Στο Twitter ο χρήστηςσυναντά άλλους followers. Κάθε χρήστης ακολουθεί όποιους θέλει και ακολουθείται από οποιονδήποτε. Αυτό σημαίνει πως ο καθένας διαμορφώνει την αρχική του σελίδα με περιεχόμενο το οποίο επιθυμεί.

Σε σύγκριση με το Facebook, το οποίο φιλτράρει και βάσει αλγορίθμων και δείχνει στο χρήστη επιλεγμένες δημοσιεύσεις στην αρχική σελίδα, στο Twitter ο χρήστης βλέπει όλα τα tweets των χρηστών που ακολουθεί. Από τις σημαντικότερες λειτουργίες είναι τα hashtags που καθιερώθηκαν από το Twitter και χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για συγκέντρωση όλων των tweets γύρω από μια συζήτηση. Οι κυριότερες λειτουργίες του Twitter είναι το retweet το οποίο χρησιμοποιείται για κοινοποίηση ενός tweet, το favoriteτο οποίο χρησιμοποιείται όπως το like του Facebook, και το reply το οποίο χρησιμοποιείται για απάντηση σε ένα tweet.

Το twitter λόγω της αμεσότητας του και της χρήσης από κινητές συσκευές όπως τα smartphones και τις ταμπλέτες είναι από τα πιο αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες. Οι επιχειρήσεις τουρισμού μπορούν επικοινωνήσουν τα νέα και τις προσφορές τους στους πελάτες τους όπου και αν βρίσκονται. Για να μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση και την προβολή επισκεφθείτε το site καμπάνιες στο twitter

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία