«Η Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου», η νέα καμπάνια του τουρισμού

«Η Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» αποκαλείται η επικοινωνιακή καμπάνια που υλοποίησε το υπουργείο Τουρισμού και παρουσίασε την Πέμπτη η υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη. Η ίδια εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι «φέτος θα είναι μία καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα».

Πρόκειται για μια προσπάθεια που στέλνει θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό και όχι για μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, όπως τόνισε η υπουργός Τουρισμού. 

Αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.

«Το brand, το όνομα 'Ελλάδα' είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε η υπουργός Τουρισμού, ενώ υπογράμμισε πως «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».


Όσο για το νομοσχέδιο τουρισμού «Απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, αναδιάρθρωση του Ελληνικού Τουρισμού και άλλες διατάξεις», κατατέθηκε και συζητήθηκε στη Βουλή.

Στο εν λόγω πολυνομοσχέδιο για τον τουρισμό καταγράφεται το νέο πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, επισημαίνει το υπουργείο Τουρισμού, ενώ κύριος στόχος της νέας τουριστικής πολιτικής είναι η μετάβαση από έναν μαζικό σε έναν ποιοτικό τουρισμό.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία