Προγραμματισμός, εξωστρέφεια και ενιαία καμπάνια, το τρίπτυχο του ΕΟΤ

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι επικοινωνικές δράσεις του υπουργείου Τουρισμού εν όψει της φετινής περιόδου, με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Πάνο Λειβαδά, να αναφέρεται στον προγραμματισμό που πλέον υφίσταται για κάθε βήμα του Οργανισμού.

Στη διάρκεια εκδήλωσης που έγινε στο Μουσείο της Ακρόπολης, τονίστηκε ότι στα τέλη Μαρτίου θα έχει προγραμματιστεί η παρουσία της Ελλάδας στις φετινές τουριστικές εκθέσεις, ενώ από το καλοκαίρι θα υπάρχει ο προγραμματισμός και για το 2014.

Σε ό,τι αφορά στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας, για πρώτη φορά, όπως είπε, θα είναι ενιαία και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός θα διαθέτει σε κάθε ενδιαφερόμενο ειδικό εγχειρίδιο για το πώς θα κινηθεί διαφημιστικά.

Το πρώτο δείγμα γραφής της νέας επικοινωνιακής φιλοσοφίας της χώρας, θα δοθεί στη διεθνή τουριστική έκθεση «ΙTB 2013» στο Βερολίνο, που ανοίγει τις πύλες της το επόμενο διάστημα, με το γνωστό Brand Greece All Time Classic να κοσμεί μεταξύ άλλων τον χώρο του ελληνικού περιπτέρου.

Σε ό,τι αφορά στις πρακτικές που θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΤ αυτές εντοπίζονται: στην αναβάθμιση του δικτυακού τόπου Visit Greece, σε δράσεις για κοινά προγράμματα προώθησης διαφημιστικών προγραμμάτων σε κύριες αγορές του εξωτερικού, στη συνεργασία με μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, στην ουσιαστική συνεργασία με εταίρους του τουρισμού για εξωστρέφεια, αλλά και στην αξιοποίηση κάθε πόρου που μπορεί να προωθήσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν (Εθελοντισμός κλπ).

Τέλος, στη διάρκεια της εκδήλωσης, εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΕΟΤ ανέγνωσε δελτίο τύπου, με το οποίο οι εργαζόμενοι καταδικάζουν την κυβερνητική απόφαση για την κατάτμηση και συρρίκνωση του ΕΟΤ με την μεταφορά του συνόλου των εκτελεστικών αρμοδιοτήτων του στο υπουργείο, όπως χαρακτηριστικά τόνισαν.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία