Εφικτός ο στόχος για 17 εκατ. τουριστικές αφίξεις το 2013, λέει ο ΣΕΤΕ

Δεν επηρεάστηκε από τις πρόσφατες βομβιστικές επιθέσεις στην Αθήνα ο ρυθμός των προκρατήσεων από το εξωτερικό για διακοπές στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να παραμένει εφικτός ο στόχος για 17 εκατ. αφίξεις το 2013, όπως επισήμανε σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέας Ανδρεάδης.

«Για εφέτος, στόχος είναι η αύξηση των αφίξεων κατά 1 εκατ. τουρίστες και των εσόδων κατά 1 δισ. ευρώ», συμπλήρωσε ο κ. Ανδρεάδης, λίγο πριν από την έναρξη ευρείας σύσκεψης για τον τουρισμό, στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης (ΥΜΑ-Θ).

«Από τη Βρετανία και τη Γερμανία οι προκρατήσεις είναι αυξημένες σε διψήφιο ποσοστό, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν και προκρατήσεις από Ρωσία. Τα μηνύματα είναι θετικά και από τις αγορές της Τουρκίας, του Ισραήλ και των Βαλκανίων», σημείωσε.

Αναφερόμενος ειδικότερα στην εταιρεία Marketing Greece AE, που έχει ως στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Ανδρεάδης σημείωσε ότι αυτή βρίσκεται, προς το παρόν, σε φάση συγκέντρωσης κεφαλαίων.

«Εφόσον τα απαιτούμενα κεφάλαια συγκεντρωθούν μέσα στον Φεβρουάριο, θα ξεκινήσει αμέσως η στελέχωση της εταιρείας, ώστε να προχωρήσει η δημιουργία της, γιατί θέλουμε να προλάβουμε, σε έναν βαθμό, και τη φετινή σεζόν», εξήγησε.

Μια πρώτη ενημερωτική κρούση για τις δυνατότητες της εταιρείας έγινε σήμερα, Τρίτη, στη Θεσσαλονίκη, προς περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες και φορείς του βορειοελλαδικού τουρισμού, με την ευκαιρία της σύσκεψης στο ΥΜΑ-Θ.

Υπενθυμίζεται ότι, αρχικά, προβλεπόταν η συμμετοχή του Δημοσίου στην εταιρεία με ποσοστό 30%, γεγονός που τελικά δεν τελεσφόρησε, λόγω οικονομικής αδυναμίας, με αποτέλεσμα το όλο εγχείρημα να περάσει, προς το παρόν τουλάχιστον, στα «χέρια» των ιδιωτών (σ.σ. η μετοχική σύνθεση της εταιρείας περιλαμβάνει σήμερα τον ΣΕΤΕ, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο-ΞΕΕ και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας-ΕΔΕΕ).

Ερωτηθείς ειδικά για τις αγορές της Ασίας, όπου διαφαίνεται ότι υπάρχει προοπτική για τον ελληνικό τουρισμό, επεσήμανε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη «σοβαρή προσπάθεια συνεργασίας» με την Turkish Airlines και την TURSAB (Ένωση Τουρκικών Ταξιδιωτικών Πρακτορείων), ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης ως κόμβου (hub) για την προσέλκυση περισσότερων Ασιατών.

Όπως διευκρίνισε, υπό συζήτηση βρίσκεται κοινό πακέτο για ταξίδια από την Ασία προς Κωνσταντινούπολη, Θεσσαλονίκη, Αθήνα και τα ελληνικά νησιά.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία