Σημαντική αύξηση εμπορικών επισκεπτών και νέες τουριστικές συμφωνίες στο πλαίσιο της Philoxenia

Με σημαντική αύξηση Ελλήνων και ξένων εμπορικών επισκεπτών, κατά 43% σε σχέση με πέρυσι, αλλά και έχοντας δημιουργήσει αυξημένες προσδοκίες για το κλείσιμο συμφωνιών με νέους πελάτες, έκλεισε τις πύλες της η 28η διεθνής έκθεση τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, η πλειονότητα των επιχειρηματιών που συμμετείχαν στα 1.800 προγραμματισμένα επιχειρηματικά ραντεβού (χωρίς να συνυπολογίζονται οι «αυθόρμητες» συναντήσεις), θεωρεί ότι περίπου το 30% των πραγματοποιηθεισών διεπιχειρηματικών (B2B) συζητήσεων θα οδηγήσει σε συμφωνίες με νέους πελάτες.

Παράλληλα, το περασμένο Σαββατοκύριακο -στη διάρκεια του οποίου η διοργάνωση ήταν ανοιχτή και για το κοινό- την έκθεση επισκέφτηκε σημαντικός αριθμός απλών επισκεπτών, αυξημένος κατά 23% σε σχέση με πέρυσι.

Αναλυτικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρείας Helexpo, οι Έλληνες εμπορικοί επισκέπτες της φετινής Philoxenia έφτασαν τους 2.472, έναντι 1.756 πέρυσι (αύξηση 41%) και οι ξένοι τους 256, έναντι 185 (+38%).

Οι χώρες προέλευσης των ξένων εμπορικών επισκεπτών ήταν Αλβανία, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Εσθονία, ΗΠΑ, Ιταλία, Βρετανία, Ρουμανία, Σερβία-Μαυροβούνιο, Τουρκία, Φινλανδία, ΠΓΔΜ, Κύπρος, Σλοβακία, Πολωνία, Ολλανδία, Ελβετία, Ταϋλάνδη, Ουκρανία και Γεωργία.

Οι δε χώρες προέλευσης των 100 προσκεκλημένων και φιλοξενούμενων ξένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) ήταν Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Ρωσία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γερμανία, Καναδάς, ΗΠΑ, Ισραήλ, Ιορδανία, Σουηδία, Γαλλία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ν. Αφρική, Ελβετία, Λιθουανία, Σερβία, Δανία, Τσεχία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Τουρκία και Ισραήλ.

Η Philoxenia διοργανώθηκε από τη Helexpo, σε συνεργασία με την εταιρία Artion Conferences & Events, ενώ ήταν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).

Στο μεταξύ, τρία βραβεία καλύτερης δημιουργίας, ισάριθμους επαίνους καλύτερης δημιουργίας και έξι ειδικά βραβεία διοργανωτή απονεμήθηκαν σε εκθέτες της Philoxenia.

Τα βραβεία καλύτερης δημιουργίας έλαβαν οι «Meli Tours», «Sani Resort» και «Porto Carras Grand Resort», τους επαίνους οι «Secureshop-Flexibook Reservation Systems», «Porto Palace Hotel» και Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τα ειδικά βραβεία διοργανωτή ο δήμος Πάργας, οι περιφέρειες Βορείου Αιγαίου και Θεσσαλίας, το Συμβούλιο Τουρισμού της Ιορδανίας, τα ξενοδοχεία «Grand Hotel Palace» και «Mediterranean Palace» και το περίπτερο της Τυνησίας.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία