Η νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ελληνικού τουρισμού για το 2013

Τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ελληνικού τουρισμού για το 2013, παρουσίασε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Λονδίνο, η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές στους ξένους επισκέπτες.

«Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ' όλη τη διάρκεια του έτους», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο γγ του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του Οργανισμού για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας, περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται τη χώρα μας.

Επίσης, εκπρόσωπος τής Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ.

Στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου ήταν, επίσης, ο πρέσβης της Ελλάδας, Κων. Μπίκας, ο γγ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ανδρέας Κατσανιώτης, και η διεθνούς φήμης Βρετανίδα συγγραφέας, Βικτόρια Χίσλοπ  η οποία είπε, μεταξύ άλλων, ότι «αν και δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται Ελληνίδα στην καρδιά».

Κατά τη διάρκεια παραμονής της στο Λονδίνο, η υπουργός Τουρισμού έχει προγραμματίσει να δώσει σειρά συνεντεύξεων στα σημαντικότερα βρετανικά ΜΜΕ.

Στην Παγκόσμια Έκθεση του Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ. το οποίο πλαισιώνεται από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως η ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων. Το περίπτερο του ΕΟΤ συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών και δημοσιογράφων, καθώς και επισκέπτες μεγάλου κύρους.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία