Εντυπωσιακή αύξηση της διαδικτυακής διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ

BRANDΤα έσοδα από τη διαδικτυακή διαφήμιση στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 22% το 2011, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, και έφτασαν το νέο ρεκόρ των 31 δισ. δολαρίων.

Τα στοιχεία προέρχονται από την τριμηνιαία έρευνα που πραγματοποιεί η PricewaterhouseCoopers για λογαριασμό του Interactive Advertising Bureau, έναν σύνδεσμο της βιομηχανίας διαδικτυακής διαφήμισης.

Περίπου η μισή από την περυσινή διαφημιστική δαπάνη, 14, 8 δισ. δολάρια, αντιστοιχεί στις διαφημίσεις αναζήτησης, δηλαδή τις καταχωρίσεις κειμένου που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και άλλων εταιρειών.

Ωστόσο το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς ήταν οι διαφημίσεις σε κινητά τηλέφωνα. Τα έσοδα σε αυτή την κατηγορία υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τα 600 εκατ. δολάρια του 2010, αν και παραμένουν ένα μικρό μόνο μέρος της συνολικής δαπάνης.

Ο Ντέιβιντ Σίλβερμαν της PricewaterhouseCoopers εκτιμά μάλιστα ότι η αύξηση στη διαφήμιση για κινητά θα συνεχιστεί, δεδομένου ότι «προσφέρει έγκαιρη, στοχευμένη, σχετική και τοπική διαφήμιση με τρόπο που ήταν παλιότερα ανέφικτος».

Το τελευταίο τρίμηνο του 2011 η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη έφτασε τα 9 δισ., αυξημένη κατά 20% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Το ποσό ήταν νέο ιστορικό υψηλό τριμήνου, καταρρίπτοντας το ρεκόρ των 7,8 δισ. το τρίμηνο που προηγήθηκε.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία