Πραγματοποιήθηκε κύκλος 7 εκπαιδευτικών προγραμμάτων για επιχειρηματίες και εργαζομένους στις Κυκλάδες

Το Μάιο και τον Ιούνιο του 2011 το Επιμελητήριο Κυκλάδων, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, μετά από εκδήλωση έντονου ενδιαφέροντος εκ μέρους των επαγγελματιών, διοργάνωσε, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος συμμετοχήςεκπαιδευτικά προγράμματα σε Σύρο και με το σύστημα τηλεδιάσκεψης σε Άνδρο, Θήρα, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Πάρο και Τήνο.

Στις 4 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα «Είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών και υποχρεώσεων», διάρκειας 5 ωρών. Λόγω του γεγονότος ότι στη παρούσα χρονική στιγμή ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών και υποχρεώσεων το πρόγραμμα έδωσε λύσεις για αποτελεσματική επικοινωνία, μετατρέποντας τα μειονεκτήματα σε πλεονεκτήματα και αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες των στελεχών της επιχείρησης.

Στις 10 και 11 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα «Τεχνικές εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών για τουριστικές επιχειρήσεις», διάρκειας 10 ωρώνΑναλύθηκαν και παρουσιάστηκαν τα χαρακτηριστικά του επαγγελματία πωλητή, η αυτοεκτίμηση, οι τρόποι βελτίωσης, οι σύγχρονες τεχνικές κατανόησης, αποδοχής, παρακίνησης αγορών και επαγγελματικής αντίληψης.

Στις 16 και 17 Μαΐου στο πρόγραμμα με θέμα  «Οργάνωση, λειτουργία και διαμόρφωση εικόνας καταστήματος», οι συμμετέχοντες, μέσα σε 12 ώρες, είχαν την  ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε πρακτικά θέματα που θα τους βοηθήσουν στην ελαχιστοποίηση των εσωτερικών προβλημάτων της λειτουργίας του καταστήματος τους και στη διαμόρφωση ελκυστικότερης εικόνας του προς τους πελάτες.

Οι «οικογενειακές επιχειρήσεις-προβλήματα και προοπτικές» ήταν το θέμα του προγράμματος  που πραγματοποιήθηκε στις 23 και 24 Μαΐου, με διάρκεια 10 ωρών και στόχο να επιλυθούν απορίες σχετικά με τα προβλήματα και τις προοπτικές των οικογενειακών επιχειρήσεων, τόσο κατά τη λειτουργία τους, όσο και κατά τις προσπάθειες μετάβασης στη διάδοχη κατάσταση.

SYROS1_F23950.jpgMILOS_1_F23843.jpgMYKONOS_1_F23875.jpgNAXOS_1_F23911.JPG
PAROS_1_F23552.jpgANDROS_1_F23516.JPGTHIRA_1_F23787.JPGSYROS2_F23980.jpg
Στις 27, 28 και 29 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το18ωρο πρόγραμμα «Περιβαλλοντική διαχείριση και διαχείριση αποβλήτων για φανοποιεία αυτοκινήτων-μοτοποδηλάτων». Έγινε παρουσίαση και επεξήγηση του Π.Δ. 163/09 και αναλύθηκαν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις από εργασίες επισκευής, βαφής και αντικατάστασης  ανταλλακτικών σε οχήματα, ο καθορισμός και περιγραφή εγκαταστάσεων λειτουργίας συνεργείων για την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η σωστή χρήση, διαχείριση  και ανακύκλωση υδροδιαλυτών χρωμάτων και απορριμμάτων και η οπτική και ακουστική ρύπανση εντός και εκτός συνεργείου.

Στις 30 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα «Οργάνωση και διαχείριση επιχειρήσεων μαζικής εστίασης μέσα στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον», διάρκειας 5 ωρών. Παρουσιάστηκε η διαδικασία σύνταξης μιας πρωτότυπης, σωστά τιμολογημένης και ευφάνταστης κάρτας φαγητού και αναλύθηκαν οι αρχές εξυπηρέτησης πελατών, με προώθηση πωλήσεων μέσα από μια σωστά δομημένη κάρτα κρασιών. Τέλος, οι εκπαιδευόμενοι ενημερώθηκαν για τον ρόλο που διαδραματίζουν στην προβολή και διαφήμιση των εστιατορίων οι σύγχρονες τεχνολογίες και για τις ευκαιρίες και τους κινδύνους από την καλή ή κακή τους χρήση.

Το πρόγραμμα «Τεχνικές εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών για εμπορικές επιχειρήσεις» διαρκείας 10 ωρών,  πραγματοποιήθηκε στις 6 και 7 Ιουνίου με παρουσίαση και ανάλυση της συμπεριφοράς πωλητή και αγοραστή με γνώμονα τον παράγοντα χαρακτήρας και με σκοπό την κομψή και αποτελεσματική διάθεση των προς πώληση αγαθών.

Σε γενικές γραμμές, τα επτά προγράμματα με τις ενδιαφέρουσες θεματικές ενότητες και τους 250 συμμετέχοντες, είχαν ως στόχο να δώσουν στους συμμετέχοντες νέα σύγχρονα όπλα και εφαρμοσμένες πρακτικές και μέθοδοι ώστε αυτοί, γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό τους και τους πελάτες, να γίνουν πιο αποτελεσματικοί.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία