Ετήσια Έκθεση του 2008 για την Κατάσταση και τις Προοπτικές των Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Τρεις ετήσιες εκθέσεις για τα έτη 2006, 2007, 2008 με θέμα: Η κατάσταση και οι προοπτικές των ΜΜΕ στην Ελλάδα

Αντικείμενο έργου

Συστηματική και ολοκληρωμένη αποτύπωση και ανάλυση στοιχείων της επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων και προοπτικών των ελληνικών ΜΜΕ.

Στόχοι

  • Αποτύπωση της υφισταμένης κατάστασης και της συμβολής των ΜΜΕ στη διαμόρφωση των συνολικών μεγεθών της οικονομίας
  • Καταγραφή των επίκαιρων προβλημάτων και προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ
  • Ανάλυση της Εθνικής Πολιτικής και των μέτρων στήριξης σε όφελος των ΜΜΕ
  • Αποτύπωση των εξελίξεων και κατευθύνσεων της ευρωπαϊκής πολιτικής έναντι των ΜΜΕ
  • Αποτύπωση των αναγκαίων προσαρμογών των ΜΜΕ στα πλαίσια της ενιαίας αγοράς
  • Διαπιστώσεις και διαμόρφωση προτάσεων
  • Παρουσίαση θεματικών ενοτήτων

Συνοπτική Περιγραφή


Το έργο περιλαμβάνει την εκπόνηση τριών Ετησίων Εκθέσεων για τα έτη 2006, 2007, 2008.
Αναλυτικότερα, κάθε Ετήσια Έκθεση, περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:


Μέρος Α:
Ενότητα Α: Η Υφιστάμενη κατάσταση, η εξέλιξη και οι τάσεις των ΜΜΕ
Ενότητα Β: Η συμβολή των ΜΜΕ στην οικονομία της χώρας.
Ενότητα Γ: Τα επίκαιρα προβλήματα και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ
Ενότητα Δ: Τα μέρα πολιτικής έναντι των ΜΜΕ που ελήφθησαν κατά την περίοδο που καλύπτει η έκθεση
Ενότητα Ε: Οι εξελίξεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον των ΜΜΕ σε Εθνικό Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές για τις ΜΜΕ
Ενότητα ΣΤ: Οι νέες κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής πολιτικής έναντι των ΜΜΕ
Ενότητα Ζ: Οι αναγκαίες προσαρμογές των ΜΜΕ στις νέες εξελίξεις
Ενότητα Η: Οι προτάσεις πολιτικής για τη στήριξη των ΜΜΕ


Μέρος Β:
Παρουσίαση δύο θεματικών ενοτήτων οι οποίες, για το 2006, είναι οι εξής:
Πρώτη Θεματική Ενότητα: Οι Φορείς Στήριξης των ΜΜΕ
Δεύτερη Θεματική Ενότητα: Η εξωστρέφεια και η Διεθνοποίηση των ΜΜΕ

Σκοπιμότητα

Συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών σε πανελλαδική βάση για την αποτύπωση και ανάλυση της επιχειρηματικής δημογραφίας, των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων και των προοπτικών - τάσεων των ΜΜΕ.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα

  • Επικαιροποιημένη και πολύπλευρη αποτύπωση της κατάστασης των ΜΜΕ σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο σε όλους τους κλάδους και τους τομείς δραστηριότητας για τα έτη 2006, 2007, 2008.
  • Εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τη συμβολή και τις προοπτικές των ΜΜΕ στο σύγχρονο ανταγωνιστικό ευρωπαϊκό περιβάλλον.
  • Διατύπωση τεκμηριωμένων προτάσεων προς τους Φορείς άσκησης πολιτικής, ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες και οι ανάγκες του χώρου των ΜΜΕ.

Δείτε εδώ τη Σύνοψη της Ετήσιας Έκθεσης για την Κατάσταση και τις Προοπτικές των Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία