Συνεργασία ΕΕΤΤ, Συνηγόρου του Καταναλωτή και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την προστασία των καταναλωτών

«Πόσο είναι το IQ σου;  
Πότε θα πεθάνεις;
Πόσο σε αγαπάει ο σύντροφός σου;
Βρες τώρα πού είναι ο σύντροφός σου!»

Ερωτήσεις όπως αυτές, αποστέλλονται από επιτήδειους που σχετίζονται με εταιρείες παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν ανυποψίαστους καταναλωτές και να τους υπερχρεώσουν με αθρόα αποστολή μηνυμάτων SMS αυξημένης χρέωσης.

Για την αντιμετώπιση του ιδιαίτερα οξυμένου τους τελευταίους μήνες φαινομένου υπερχρέωσης κατόχων κινητών, μέσω αποστολής και λήψης σύντομων μηνυμάτων SMS αυξημένης χρέωσης, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συνάντηση μεταξύ του Προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων  (ΕΕΤΤ) κ. Λ. Κανέλλου, του Συνηγόρου του Καταναλωτή, κ. Ε. Ζερβέα και του Προϊσταμένου του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής, κ. Μ. Σφακιανάκη.

Στόχος της συνάντησης ήταν ο συντονισμός της συνεργασίας ανάμεσα στις δύο Ανεξάρτητες Αρχές και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, για την αντιμετώπιση του προβλήματος και την προστασία των καταναλωτών. Ήδη για την αντιμετώπιση του προβλήματος της αυξημένης τιμολόγησης με μηνύματα SMS, η ΕΕΤΤ έλαβε μέτρα στον Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, τα οποία ισχύουν από τις 29 Σεπτεμβρίου 2009. Οι επικεφαλής των τριών φορέων συνεννοήθηκαν να δρομολογήσουν άμεσα την επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων σε βάρος όσων εξαπατούν το καταναλωτικό κοινό.

Για περισσότερες πληροφορίες για τον Κώδικα βλ.:

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/FEK1551-B-28-07-09.pdf

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία