Αύξηση στη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου

 safeinternet1_F17746.jpg
Την αύξηση στη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου καταγράφει η 5η ετήσια έρευνα e-metrics, τα κύρια συμπεράσματα της οποίας ανακοινώθηκαν πρόσφατα.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την AGB Nielsen και την Phaistos Networks υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, φιλοξενήθηκε σε 97 δημοφιλείς κόμβους του ελληνικού Διαδικτύου. Στη διάρκεια της έρευνας συμπληρώθηκαν περισσότερα από 21.000 ερωτηματολόγια, από την επεξεργασία των οποίων προκύπτει ότι σχεδόν 2 στους 3 παραμένουν συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο για περισσότερο από 2 ώρες καθημερινά.

Επίσης, 8 στους 10 δήλωσαν πως έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω Διαδικτύου στη διάρκεια του 2008 και, αν κρίνει κανείς από τα λεγόμενά τους, προτίθενται να το ξαναπράξουν. Μόλις το 5% άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μην ξαναπραγματοποιήσει online αγορά.

Η έρευνα δεν καταγράφει μεγέθη όπως το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου επί του συνόλου του πληθυσμού, αλλά επιβεβαιώνει παλαιότερες μελέτες σύμφωνα με τις οποίες ο σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet στην Ελλάδα είναι η αναζήτηση πληροφοριών, ενώ ακολουθούν η ενημέρωση, η επικοινωνία. Όσον αφορά την κατανομή των διαδικτυακών συνηθειών ανά φύλο, το 82% των ανδρών απάντησε πως χρησιμοποιεί υπηρεσίες ενημέρωσης έναντι 67% των γυναικών. Αυτή η εικόνα αντιστρέφεται στις υπόλοιπες κατηγορίες, καθώς στις υπηρεσίες για ταξίδια, υγεία και ψυχαγωγία οι γυναίκες εμφανίζονται να κάνουν εντονότερη χρήση σε σύγκριση με τους άντρες.

Τα αποτελέσματα της 5ης ετήσια έρευνα e-metrics είναι διαθέσιμα στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: 
http://e-metrics.gr/about

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία