(11/02/2016)
Κάθε επιχείρηση για την ομαλή λειτουργία της έχει ανάγκη ρευστότητας. Η κύρια πηγή ρευστότητας είναι βεβαίως η έγκαιρη και ομαλή είσπραξη της αξίας των πωλήσεών της. Στην περίπτωση που η είσπραξη αυτή δεν πραγματοποιηθεί στον προγραμματισμένο χρόνο και με τον συμφωνημένο τρόπο, δημιουργεί έλλειμμα στην ρευστότητα, το οποίο η επιχείρηση θα κληθεί να καλύψει με κάποιον τρόπο, συνήθως με δανεισμό. Στη δύσκολη τρέχουσα οικονομική συγκυρία και με τις Τράπεζες να έχουν σχεδόν διακόψει την παροχή .....
περισσότερα
(11/02/2016)
Οπωσδήποτε ναι!
Για την υποβοήθηση της επιχείρησης παραθέτουμε σαφείς και πρακτικές«Τεχνικές είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών πελατών» και απλά βήματα για την εφαρμογή τους.
Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει τη συνειδητοποίηση ότι η καθυστέρηση των εισπράξεων βάζει την επιχείρησή μας σε κίνδυνο. Η έναρξη της προσπάθειας να ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερημένες εισπράξεις πρέπει να γίνει γνωστή σε όλους μέσα στην επιχείρηση.
Καταγράψτε σε ένα πίνακα όλες τις καθυστερημένες απαιτήσεις της επιχείρη.....
περισσότερα
(11/02/2016)
Η απόφαση για το αν κάποια απαίτηση, για την είσπραξη της οποίας δεν τελεσφόρησε η προσπάθεια επικοινωνίας που περιγράφεται ανωτέρω, θα οδηγηθεί σε δικαστική διεκδίκηση ή σε διαγραφή πρέπει να λαμβάνεται αφού μελετηθούν τα στοιχεία της. Αυτά είναι:
Η σαφήνεια και καθαρότητα της συμφωνίας πώλησης. Υπάρχει σύμβαση? Έχουν εκδοθεί όλα τα σχετικά φορολογικά παραστατικά? Υπάρχει στα μέσα πληρωμής κάποιο αξιόγραφο (π.χ. επιταγή ή συναλλαγματική)?
Ο χρόνος γέννησης της απαίτησης. Υπάρχουν βάσει.....
περισσότερα