ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Πως θα αξιολογήσω πρόταση συνεργασίας από TourOperators;

16/02/2016 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Τα περισσότερα ξενοδοχεία  εξαρτώνται από τους touroperators, που αποστέλλουν μεγάλο αριθμό πελατών. Το κύριο πλεονέκτημα της συνεργασίας με touroperators είναι ο μεγάλος αριθμός πελατών που εξασφαλίζουν στα ξενοδοχεία, αλλά και η αξιόλογη κίνηση εκτός υψηλής σεζόν και η συνέπεια στις πληρωμές τους. Εντούτοις, λίγοι επιχειρηματίες  θεωρούν ικανοποιητικές τις τιμές των συμβάσεων με touroperators και κρίνουν αρνητικά τη συνεχή πίεση για μείωση στις τιμές δωματίων.

Για να επιτύχουν οι επιχειρηματίες να θέσουν τη συνεργασία τους με τους touroperatorsσε μια πιο ισορροπημένη και αμοιβαίως συμφέρουσα βάση, η προηγούμενη αναβάθμιση του τουριστικού τους προϊόντος και το αποτελεσματικό μάρκετινγκ προορισμού και μονάδας, είναι παράγοντες που θα βελτιώσουν τη διαπραγματευτική τους θέση.

Σημαντικό στοιχείο αποτελούν οι πληρότητες στις Κυκλάδες που ευνοούν τη διαπραγματευτική θέση των ιδιοκτητών καταλυμάτων. Ωστόσο, η  αξιολόγηση μιας πρότασης συνεργασίας χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή κυρίως στα «ψιλά γράμματα» των όρων:

  • Για ποιες χρονικές περιόδους υπάρχει εγγύηση κρατήσεων;
  • Καλύπτονται και χρονικές περίοδοι χαμηλής πληρότητας;
  • Τι ακριβώς περιλαμβάνει η τιμή μονάδας;
  • Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του ξενοδόχου έναντι του touroperator; εξετάστε προσεκτικά τις υπηρεσίες και προϊόντα που οφείλετε να παρέχετε και διαπιστώστε αν έχουν όλες τιμολογηθεί
  • Πως θα γίνονται οι πληρωμές;
  • Πως θα καλύπτονται τυχόν ζημιές που θα προκαλέσουν οι πελάτες;