Το One-up δίνει πρόσβαση σε αρχικό κεφάλαιο για τα πρώτα σας επιχειρηματικά βήματα

Πρόσβαση σε αρχικό κεφάλαιο για τα πρώτα επιχειρηματικά βήματα

14/07/2016 πηγή: http://www.epixeiro.gr/


Ένα νεό εργαλείο ήρθε να δώσει λύση στην ανάγκη νέων επιχειρηματιών για πρόσβαση σε ένα αρχικό κεφάλαιο, ώστε να κάνουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα.

Το One-up, αποτελεί μια νεοσύστατη πλατφόρμα crowdfunding, η οποία και στηρίζεται στη λογική, «ζητάω λίγα από πολλούς», γι αυτό οι δωρεές ξεκινούν από μόλις 5 ευρώ. Δίνει στους νέους επιχειρηματίες την ευκαιρία να ανεβάσουν την καμπάνια τους και να ζητήσουν απ το κοινό βοήθεια με στόχο να συλλέξουν ένα αρχικό κεφάλαιο εκκίνησης.

Η πλατφόρμα βρίσκεται στον «αέρα» από τον Δεκέμβριο του 2015, έχοντας ήδη φιλοξενήσει 13 επιχειρηματικές καμπάνιες, προσελκύοντας με αυτόν τον τρόπο 9,465 επισκέπτες από την Ελλάδα, την Αμερική, την Αγγλία, τη Γερμανία, την Κύπρο, τη Ρωσία, την Ολλανδία, την Κίνα και τη Γαλλία. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14,407 ευρώ τα οποία έχουν διανεμηθεί σε 6 επιτυχημένες καμπάνιες.

Σήμερα, η πλατφόρμα One-up φιλοξενεί δύο νέες επιχειρηματικές ιδέες.

Τα «Παιδιά στην κουζίνα» μια καμπάνια που έχει στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη αντίληψη για τη διατροφή και μια πιο υγιή σχέση με την τροφή.

Το «Πράσσειν άλογα», Εικαστικό Θέατρο Κούκλας, το οποίο παρουσιάζει ένα πρωτότυπο θέαμα με συνδυασμό δράσης ηθοποιού και κούκλας, θεάτρου, εικαστικών και χορού, για παιδιά και ενήλικες.
 
Το One-up είναι ένα εργαλείο της ΜΚΟ Praksis και του προγράμματος Business Coaching Center. Συγκεκριμένα, η ΜΚΟ Praksis συλλέγει τα χρήματα των δωρεών και φροντίζει για την τμηματική διάθεσή τους στους δικαιούχους, βάσει του επενδυτικού πλάνου που οι ίδιοι έχουν καταθέσει. Με αυτό τον τρόπο, και χωρίς παρακράτηση προμηθειών, εξασφαλίζεται ότι τα χρήματα των δωρητών πηγαίνουν ακριβώς για τον σκοπό που έχουν διατεθεί.

Γεγονός είναι ότι ακόμα και καμπάνιες που δεν κατάφεραν να πετύχουν τον χρηματικό τους στόχο, απέκτησαν πολύπλευρα οφέλη από τη συμμετοχή τους στην πλατφόρμα One-up.

«Το ποσό που συγκεντρώθηκε μπορεί να μην έφτασε τον τελικό στόχο, αλλά μέσα από την κοινοποίηση του project στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (πάνω από 2.500 κοινοποιήσεις στο Facebook), η προσπάθειά μας έγινε γνωστή σε ένα πολύ μεγάλο κοινό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν υποστηρικτές που με διάφορους τρόπους βοήθησαν να ολοκληρωθεί αυτό το ντοκιμαντέρ. Το ποσό ήρθε την καταλληλότερη στιγμή! Η ταινία μας επελέγη ως μία από τις συμμετοχές στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και είχαμε άμεση ανάγκη από πόρους, ώστε να μπορέσουμε να ετοιμάσουμε το όλο project της συμμετοχής, και προώθησής της» σχολίασε ο Τάκης Μπαρδάκος, Το ντοκιμαντέρ των νεόπτωχων – Η Αθήνα από κάτω.

«H πλατφόρμα λειτούργησε καταλυτικά, αφού αποτέλεσε το πρώτο και αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ του Humane και του κάθε πολίτη. Παρά το γεγονός ότι το κοινό στην Ελλάδα δεν είναι εξοικειωμένο με την χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών πολλοί υποστηρικτές μας εξέπληξαν θετικά!

Τα παραπάνω, όμως, είναι τα μετρήσιμα αποτελέσματα που κανείς μπορεί να δει εύκολα. Το BCC για εμάς δεν ήταν μόνο μια πλατφόρμα! Ήταν οι μέντορες και όλοι όσοι μας υποστήριξαν ώστε να ολοκληρώσουμε το επιχειρηματικό μας σχέδιο. Η εμπιστοσύνη και η υπομονή τους μας βοήθησαν να ολοκληρώσουμε το πρώτο μας βήμα, να θέσουμε προτεραιότητες, να απλοποιήσουμε διαδικασίες και τελικά να πετύχουμε το στόχο μας. Νοιώσαμε ασφάλεια και εμπιστοσύνη, τολμήσαμε να αντιμετωπίσουμε μαζί τους κάθε μας ενδοιασμό, πρόβλημα και σκέψη» δήλωσε ο Δημήτρης Κοντοπίδης, "prototype breath box’"από τη Human Ability.

«Μπορέσαμε να αποτυπώσουμε με οικονομικά δεδομένα την Αβάλη και από «ιδέα» να γίνει «πράξις». Να αποκτήσει businessplan, να κοστολογήσει τις υπηρεσίες, τον εξοπλισμό, το απαραίτητο προσωπικό και κυρίως να αποδείξει ότι μπορεί να είναι βιώσιμη. Δυστυχώς η προσπάθειά μας να συγκεντρώσουμε ένα ικανό ποσό που θα μας βοηθούσε δεν πέτυχε σε οικονομικό επίπεδο. Έχει πετύχει όμως σημαντικούς στόχους σε ψυχολογικό και επικοινωνιακό επίπεδο. Γνωριστήκαμε, γίναμε περισσότεροι, διδαχθήκαμε από συμπεριφορές και παραλείψεις και προχωράμε» τονίζει η Πηνελόπη Αλεξίου, Αβάλη, ένας χώρος χαράς για τα παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.

Δικαίωμα συμμετοχής στην πλατφόρμα One-up έχουν όλοι οι απόφοιτοί του Praksis Business Coaching Center οι οποίοι έχουν εκπονήσει επιτυχώς ένα βιώσιμο επιχειρηματικό σχέδιο καθώς και νέοι επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν καταθέσει ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο στο Praksis BCC, το οποίο να έχει αξιολογηθεί ως βιώσιμο και υλοποιήσιμο από την ομάδα έργου του Praksis BCC.

Επισκεφθείτε την πλατφόρμα One-up για να γνωρίσετε αυτές και άλλες ιδέες και να υποστηρίξετε τον επιχειρηματία της επιλογής σας στην προσπάθειά του να κάνει το όνειρό του πράξη.